Söndag

Tänkte skriva morgon men det är det ju inte längre :)
Steg upp vid elva och var ute och sprang och gick vid 12...och nu är klockan 14.45. Tiden går fort! Dags att få igång springandet nu på sommaren igen, jag började igår. Det var inte så himla jobbigt förutom att jag sprang med gårdagens träningsvärk och nu gör det as ont i hela kroppen :P Men de tär det värt.. ^^ Det var skönt. Hade min gamla MP3 och jag har nog inte bytt låtar på den på typ en hel sommar eller nåt haha..samma låtar som förra sommaren image40 Men bra låtar iaf...haha..

Skulle hasolat men Michelle har nog solkortet så det var bara att gå hem igen...hade glömt det på vägen :P

Annars idag så måste jag göra mitt projektarbete som ska vara inlämnat den här veckan...lite andra saker också. Så det är inte så jätte kul men måste få det gjort någon gång image39

Aja..hoppas alla har de bra..ciao

Och Susanneå Linus...längtar massa till Linus student det kommer att bli skit roligt Kusse-reunion haha! Party party image41
Kommentarer
Postat av: susanne

party party,och sussans ena framtand gick av igår , puts veck.hoppas dom gör en ny till mig i morgon,ser ut som en vampyr i munnen nu....hahhaaaa.linus ringde från vasa hade glömt sina arbetsbyxor hemma...annars allt bra.alboreto frisk igen efter lite antibiotika.kram till dig och gänget.

2008-04-20 @ 21:10:52
Postat av: susanne

party party,och sussans ena framtand gick av igår , puts veck.hoppas dom gör en ny till mig i morgon,ser ut som en vampyr i munnen nu....hahhaaaa.linus ringde från vasa hade glömt sina arbetsbyxor hemma...annars allt bra.alboreto frisk igen efter lite antibiotika.kram till dig och gänget.

2008-04-20 @ 21:11:06
Postat av: susanne

hupps det kom flera gånger inte illa.

2008-04-20 @ 21:12:31
Postat av: Anna

Hinner nog inte förbi ikväll, får bli ngn annan dag istället :)gumman! hehe

2008-05-05 @ 20:22:31
URL: http://annnni.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0