Snabbt inlägg! Chrissens jobb

haha just nu sitter jag på min brors jobb i hans fina kontor bland värmepannorna ;)
Han jobbar med typ...fjärrvärme i en stad här i Finland..högsta kockon :D Min syster säger här bredvid att det var som ett litet studiebesök..hihi.

Vi stannade på vägen här för nu kommer vi från min kusins, Linus, examen. Det var väldigt fint men det var lite jobbigt att sitta så länge men kul endå! Nu är han eltekniker eller något likande..är inte så hajj på sånt så jag komme ritne exakt ihåg vad det var :P

Nu ska vi åka vidare hem till dom och grilla korv..och käka ;) Mysigt..

Imorgon är det lite fest sen på söndagen åker vi hem igen...Vi kommer hem någon gång på måndagen :)

Nu måste jag kila...Pöss pöss
Kommentarer
Postat av: Morbror Bror

En kräfta till en annan, din balklänning klädde dig.Förpackningen var vacker, innehållet har alltid varit vackert.

2008-06-05 @ 03:20:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0