Gossip Girl

Vad seg jag är >< Har inte packat än, måste börja snart så det inte blir så stressigt som förra gången. Då började jag vid typ 9 på kvällen och hela kvällen blev stressig, inte roligt alls :P Men nu vet jag ju iaf lite vad jag ska ha på mig..
Ska bli kul...är inte lika nervös som förra gången, nästan inget nervös men kommer nog att bli det på planet sen, lite iaf ;)

Senare idag kommer Gossip Girl! Wieeee, skit bra serie :) Vill läsa alla böcker men det har inte blivit av än, har läst 3 stycken lr nåt sånt.'
Så vill jag se Twilight på bio, och läsa böckerna där me....Och den nya filmen Bjud in den Rätte, lr vad den nu heter, den verkar jätte bra :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Superfin sida du har =D verkligen.



Undrar om du kan hjälpa mig med ett problem. Jag har prickar framför kategorier och senaste inläggen i menyn. Jag vet att nåt är fel i koden men kan fasiken inte hitta det =P haha. Hoppas du kan och vill hjälpa mig.

2008-10-26 @ 20:18:32
URL: http://candis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0