Söndag kväll

Nu är jag här igen, inget mer plugg för ikväll, har suttit hela dagen, snart blir jag gäälen haha. Skola imorgon vid 11. Men unefär bara någon timme, så det ska bli skönt.

Kikar runt på lite bloggar förtillfället. Skrev in mig på VESNAs 4 days of fame, får se om jag har turen att komma med, skulle vara super kul :)
Hoppas ni har haft det bra idag. Söndag, tråkig dag för vissa som måste tillbaka till jobb och grejer dagen efter. Men hoppas iaf ni har HAFT EN BRA DAG :)

Sitter och längtar efter mina paket också som ska komma i posten, förhoppningsvis denna vecka! Ett nytt tangentbord är beställt, mitt gamla Hello Kitty blev ju nerdränkt i te. Och såklart mina Fifi Lapin väskor, är galen i dom, vill ha nuuuu :)
Kommentarer
Postat av: vesna

härligt att du är med =)

2009-08-31 @ 05:06:16
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Vesnas blogg är kanon:) Många hittade till mig genom hennes blogg:)

2009-08-31 @ 09:58:18
URL: http://alisagonzalez.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0