Färdigt packat :)

Nu är allting färdig packat för resan imorgon . Kan inte fatta det än haha. Bussen till flygplatsen går klockan 10 imorgon, och planet går 2. Så landar jag klockan 4 hos Julien wohoo. Längtar.

Idag var jag på mellandagsrean med familjen . Det blev lite små saker. Tyckte inte att dom hade så mycket, men det beror väl på vad man ska köpa å så. Fick iaf med mig en fin blus hem, värmeskyddande till håret när man plattar det, ett par mysiga tofflor och lite annat smått. Kanske hittar annat i tyskland .

Är ganska så trött och har haft ont i huvudet nästan hela dagen, vet inte varför. Jobbigt. Så jag ska inte var uppe så sent. Blir väl sängen snart. Kolla lite film först kanske.

Får se om jag hinner med ett inlägg imorgon. God natt på er
Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Tja!

Är du sugen på en ny design? Då har jag kommit rätt. Jag gör just nu blogg designer för 70kr efter dina önskningar. Men jag hjälper gärna till med förslag om så önskas. Jag gör designer på hög kvalitè. Jag har själv gjort bland annat min egna bloggdesign. Om du vill diskutera mer så maila mig till [email protected]

2009-12-27 @ 16:23:37
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trevlig resa :)

2009-12-27 @ 16:46:48
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: christine

have a great time!! xoxo

2009-12-27 @ 19:37:48
URL: http://facilemania.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0