Den nya designauktionen...

Jag var tvungen att prova att lägga upp en designauktion på Bloggshoppen ;) Nu kanske flera hittar hit, och ser utbudet som finns! :) Det tråkiga med att lägga upp en annons är att man inte kan välja kategori, visst är det bra att en egen "Säljes" kategori skapas men det borde ju vara så att man kan välja. För nu har jag ju en auktion under Säljes, men mina resterande ligger under auktioner. Lite kångligt.

Men detta var iaf ett test för att se om det kommer in flera bud än vad det brukar göra, för det skulle ju vara roligt!

För övrigt är det bra här i Ed! Vi håller på att renovera för fullt, tog en liten paus :) Vi ska måla om ute på terassen, mycket arbete! Det kanske kommer upp bilder sen när jag kommer hem men tråkigt nog så glömde jag ju kameran! Så det blir att låna bilder av Michelle :)
Kommentarer
Postat av: SUSSAN

**HA SÅ TREVLIGT MÅLA PÅ...HÄLSA ALLA!!!

2009-07-28 @ 21:55:31
Postat av: christine

I cannot get over how pretty the colors are in your blog. I love the green + pink together!



Can't wait for photos from the cabin. Say hi to all :)

pusspuss

2009-07-29 @ 00:49:26
URL: http://blog.pishee.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0