Sitting on the floor

Hejsan allihop
Det blev en riktig flytt dag igår, vi flyttade över alla tunga stora möbler, hann det på en dag, var bra för vi hade hyrt ett släp. Så det tunga stora är borta. Nu är det bara lite kartonger kvar osv, små saker typ.

Allt är borta från mitt rum utom datorn haha, för att vi får vårat bredband flyttat till den 1 maj, så vi har inget sånt i den nya lägenheten, har mail och saker att svara på hela tiden så måste sitta här inne på golvet, inte så jätte mysigt Ska gå och fixa till mitt nya rum idag, häng i saker och flytta om det så det blir som ett riktigt rum, nu ligger ju allt ner packat. Det ser jag fram emot! Det blir min syssla idag

En jobbig sak är att Julien åkte in på sjukhus i fredags Han fick stora smärtor i magen. Det var blindtarmen så den har han opererat nu. Tycker synd om honom som måste ligga på sjukhuset själv i en vecka Önskar att jag kunde vara där. Han har verkligen otur med sjukhus! Förra gången jag var hos honom var han ju också tvungen att åka in akut för hans halsmandlar hade svullnat upp så mycket och han var tvungen att operera då också Men den 7 maj är jag hos honom igen Min baby.

Nu ska jag gå och packa ner lite kläder!
Ha en bra söndag allihopa!
Kommentarer
Postat av: : : T S U K I I : :

sv: du menar där jag har mina ringar? :D Hehe jag vet inte vad det är eller var den kommer ifrån, den har funnits hemma sen jag föddes eller så :P

2010-04-25 @ 15:52:20
URL: http://tsukii.se
Postat av: Emelie

Sjukt söt blogg!

2010-04-26 @ 10:42:39
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: Johan

Var har ni flyttat? :)



Önskar att jag kunde träffa den jag helst av allt vill träffa jag med... Hoppas ni får det kul när du åker ner dit igen nu i alla fall! :)

2010-04-26 @ 23:41:44
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0