Happiness is a new handbag

True...True...True...True...
Eller vad säger ni tjejor Köpte världens snyggaste väska idag, haha. På Kappahl till och med Den är svart. Kan ta kort på den någon dag, inte tänkt på det, har ju en ny kamera. Den har inte varit framme mycket dom här dagarna. Måste bli som vanligt igen. Orkar inte må bajs hela tiden. Man lever ju bara en gång. Ni ser hur jag försöker pigga upp mig själv va? haha.

Imorgon ska jag till plugget, en kurs vid kl.1. Sen åker jag in till Linköping med tåget och möter upp Michelle och Christian. Ska köpa nya skor, ett par på H&M som jag har kikat på. Vill ha mer pengar Och hårfärg, färga så det blir en jämn färg igen, blektes så mycket i sommar. Vet inte om jag ska ha typ kastanjebrunt eller om jag ska ta en lite mörkbrunare färg...Aja, får se.

Hm, vad händer sen då
Det är tapetserings-gubbar här. Dom var här hela morgonen, drog ut kära TVn och internet sladdarna så livet var slut ett litet tag där höhö, men det blev uppkopplat sen igen Dom kommer imogon igen, sen är det fiiin fint här i huset, nya tapeter, mn tyvärr inte nya i mitt rum, men det funkar.

Jag orkade plöja igenom ett inlägg...woho


Kommentarer
Postat av: R O R A . S E

You go!

2010-08-30 @ 21:50:05
URL: http://rora.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

svar: åh tack! :D försöker hitta inspirationen, har tappat den nånstans men den börjar nog komma tillbaks lite nu :p hihi på subway! :D



Tro mig, det finns ljus i tunneln.. för vissa är det svårare att nå fram, för vissa tar det längre tid.. men det går. Jag vet inte om det hjälper men jag har varit där ett fåtal gånger och det har känts förjävligt alla gånger. Men den värsta gången var när allt hände då jag blev deprimerad, jag ville verkligen dö för att slippa allt, bara bort liksom.. men jag är glad att inget nånsin hände mig.. för jag tog mig ur det fastän det kändes som evigheter utav plåga och smärta. Det var inte bara att ta sig ur det hela, det var riktigt jobbigt. Men jag lyckades och jag tror att du också kommer lyckas fastän det ibland känns omöjligt. man får inte sluta kämpa.. <3

2010-08-30 @ 22:54:43
URL: http://tsukii.se
Postat av: lovisa

sv: nej! eller jo ska provjobba men annars inget:P sj?

2010-08-31 @ 09:36:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jouline

Åh så spännande och se va du köpt för väska :) är själv ute efter en väska just nu men har tyvärr inte hittat den perfekta. Det är svårt det där med väskor ibland^^ Hoppas allt är bra med dig annars?

2010-08-31 @ 14:54:04
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

svar: awwww tack för din fina kommentar :) den värmde! hihi, nu är jag tillbaka och bloggandet ska bli som vanligt :D

2010-08-31 @ 21:12:35
URL: http://shortys.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0