Julen 2010







Den här julen var jätte mysig Massor av god mat och fina presenter. Mysig stämning, det är tråkigt att julen tar slut så fort, den borde vara längre . Vi firade julen här hemma som vanligt, bara familjen. Jag lägger bara upp några kort som Michelle har tagit med hennes kamera. Visst SER man julstämningen? Till och med Tigger fick vara stilig!

Jag fick jätte fin inredning till mitt rum, som tex nya gardiner från H&M som jag spanat efter länge men varit för snål för att köpa haha, så fick jag dom! Blev jätte glad. Och fint smink och små saker. Ska "göra om" mitt rum sen när jag kommer hem från Tyskland, kommer att bli jätte fint

Hoppas ni hade en lika mysig Julafton som mig
Kommentarer
Postat av: Emelie

Ellerhur :) Älskar den!



Fasen vad roligt att du snart åker :) Spännande! Detta blir super tror jag :) <3

2010-12-26 @ 23:45:24
URL: http://erommedahl.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0