Lite seg och trött. Allmänt tjat

Hade ingen bra natt, kunde inte somna och vaknade nog varje timme. Resultatet av det börjar kännas nu. Känner mig hängig och trött. Blööhh Inte kul. Var ute med Anna och Michelle förut. Vi tog en fika. Käkade köttbullemacka och kokosboll Åt då för jag vill inte äta så tätt inpå träningen, man blir ju nästan illamående då..även fast vi ska till Michelle och Christian idag, ska bara äta lite då.

Jaa..vad har jag mer gjort. Inte så mycket. Kollat igenom lite plugg. En uppgift som ska lämnas in nästa torsdag. En ganska stor så måste börja på den, men det är lite svåt. En grafisk profil.

Är inte på topp idag känns det som. En orolig känsla i magen Det känns lite som jag lever i ovissheten igen. Ont och oroligt...men ändå hoppfulla känslor. Jobbig blandning.
+ att jag fick svar från ett jobb jag hade sökt, att jag inte fick det. Man fick iallafall ett svar haha..

Är lite hundvakt nu. Michelle gick ner på stan en snabbis. Knäppte en massa fåniga kort på mig och Tigger..kanske lägger upp strax
Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0