My guard is down

Hej lilla blogg
Man måste väl blogga lite. Funderar på att lägga in lite bilder ifrån lördags, inte så många som blev bra haha. Det blev lite fest i helgen, både fredagen och lördagen. 2007 here we go again --- Anna, Nicole och Michelle haha. Partytider Galet. Nej men, det var iaf roligt. Några minnesluckor, så mycket drack jag inte.

Har varit en liten sväng till skolan. Sen har jag ju plugg på datorn, skulle sätta mig nu och fixa lite, men orkade inte så jag la på Katy Perrys nya album istället på högvolym, det är riktigt bra! Me love

Egentligen ville jag blogga om massor av annat..gissa vad, men ibland orkar man typ inte, känns som om det inte hjälper ibland, att spilla ut allting, eller vad man ska säga. Ibland accepterar jag allting och tänker på honom, och förstår honom, eller accepterar hans beslut och vill att han ska må bra, allt för att han ska må bra, även om jag mår piss. Och ibland är det tvärtom, skrika gråta och vara lite allmänt galen för allting som hänt.
Spola fram tiden 5 år. Vart är jag då?

Ser att jag har tappat några Bloglovin' läsare, tråkigt

Det var lite babbel. Over and out.



Dina och mina stjärnor. Jag glömmer aldrig
Kunde inte uppleva allting med någon bättre än dig.
Kommentarer
Postat av: Anonym

shit. kan inte du göra en sån till mig hahahhaha

2010-09-27 @ 23:39:22
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Alexa

sv. Skönt att höra att man inte är ensam. Bara att kämpa på som du säger så känns det bättre. Snart.. :)

2010-09-27 @ 23:41:44
URL: http://alexas.blogg.se/
Postat av: Emelie Rommedahl

Du är inte ensam... Går igenom samma grej :(

2010-09-29 @ 16:42:33
URL: http://erommedahl.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0