Fun in the sun

Idag har bebi och jag varit ute i solen, det är jätte härligt väder igen. Vilken fin påsk vi har haft Massor av härligt sommarväder. Hoppas de håller i sig! Vi var på ett fik och käkade mat och glass, gott Sen satt vi ute i solen och pratade. Han åker hem imorgon, tråkigt. Önskar att vi kunde vara tillsammans igen. Får se när vi träffas nästa gång, det beror på om jag får jobbet i sommar eller inte, de kommer att ringa nästa vecka och säga. Behöver verkligen ett jobb i sommar, och efter sommaren också!

Jag har ett nytt linne på mig. Från Gina Tricot, fyndade för 49kr Älskar den färgen. Har även på mitt nya läppstift, visst är de fint, kostade på mig ett Lancome för det glittrade så fint, syns inte så mycket

Kommentarer
Postat av: ♔ Alexandra

Vad söt du är! :)

2011-04-28 @ 18:08:01
Postat av: Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv

va söt du är! :)

2011-04-29 @ 09:43:19
URL: http://soeticz.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0