Bodytoning och spinning

Snart ska jag ner till gymmet och köra två pass. Bodytoning och spinning Bodytoningen var jätte svår i början, man använder ju en step bräda som man göra värsta movsen på haha. Sen så använder man lite hantlar också, det tycke rjag är kul och bra, för jag vill börja träna armarna lite, inte bara benen som med spinningen, har värsta fotbollslåren nu

Sen så kommer jag hem och då ska jag prata med min bebbiiii Lovelove. Vid 8-tiden.
Kommer det något kul idag på tvn? Har ju fått en box i mitt rum nu, till TVn så jag har massor av kanaler, förut hade jag bara typ 3 stycken, inte så kul, men nu kan jag ligga i sängen och bara lata mig på kvällarna. Woho.
Kommentarer
Postat av: {Elsa}

Sicken fin blogg du har tjejen!

2011-02-24 @ 14:10:46
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Tack! ♥

2011-02-24 @ 18:28:31
Postat av: Viktoria

Söt blogg, när presenteras vinnaren av NYX ögonskuggorna? (:



Kram!

2011-02-26 @ 21:31:55
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/
Postat av: Nicolinafoto

Vad gör man på bodytoning? Vad är det för skillnad på det och på bodystep? :)

Svar: På Bodytoning jobbbar man igenom hela kroppen. Man använder en step platta som man gör mycket rörelser på, sen på slutet av passet brukar vi använda hantlar, även bål övningar..Jag tror passen skiljer sig mycket åt beroende på gym :) Jag har faktist inte varit på bodystep någon gång..
Nicole [ x o x o n i c o l e . c o m ]

2012-11-19 @ 21:16:32
URL: http://nicolinasfoto.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0