Ny frisyr och min söta Daisy



Det är iallafall kortare än förut hiihi..



Min söta kissemiss

Ojj så många det är som är med i min tävling om ögonskuggorna! Det är ju galet roligt. Först trodde jag att jag skulle vara tvungen att skriva i inlägget att minst 5 personer måste vara med för att det skulle bli någon tävling, haha, det behövdes ju inte. Kommentarerna har forsat in

Min syster föreslog att jag även kunde få hennes NYX ögonskuggor och lotta ut dem! De är också nya och knappt använda. Hon gillade dem inte heller särkilt mycket. Så håll utkik. Det kanske kommer upp en till tävling. Hon har några färger som inte jag har
Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill också vara med och tävla om ögonskuggorna, men jag har ingen blogg :( Finns det inget sätt så att man kan vara med ändå? :3

2011-01-29 @ 22:45:37





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0