Söta läsare

Tack för alla snälla och söta kommentarer dessa dagar. Det blev många när den nya designen kom upp! Glad för det. Jag är väldigt trött idag, efter praktiken och gymmet, helt slut i kroppen. Skulle kunna sova nu. Men jag tror att jag ska spela lite xbox, inte gjort det på år och dar.

I helgen ska jag försöka att blogga massor, videobloggar osv. Det var någon som önskade en video på vad jag har i min väska. Det kanske är intressant, jag gjorde ett sånt inlägg för ett tag sedan, men en video blir roligt! Har även andra inlägg som jag vill skapa efter jag gjorde en videoblogg där jag frågade om vad nu vile att jag skulle blogga om, därifrån fick jag några tips som jag inte har gjort än! Så det ska också bli av. Har inte glömt bort det!

Hoppas alla har haft en bra dag
Kommentarer
Postat av: Mimmy

Hehe ja, den är lite "annorlunda" diet. Men det är för att det är lchf. Men ja, har aldrig mått bättre :D

2011-11-30 @ 08:11:15
URL: http://mimmys.spotlife.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0