Fortfarande höst

Här är det fortfarande orange höst. Det är så himla fint när man tittar ut genom Juliens fönster. Han har fin utsikt. Man ser ganska långt. Jag tog några höst bilder för att visa så fina höst färger det fortfarande är ute.

Annars så är det bra här. Förutom att jobbet har strulat lite, vi hade ju massor av planer Julien och jag, saker vi skulle hitta på osv, julklappar jag skulle köpa, bara ha roligt för en gångs skull med lite pengar eftersom jag jobbade en månad, men jobbet har inte behandlat mina jobb papper så jag får ut min lön nästa månad istället för denna (!!!!!), blev jäkligt arg och ledsen. Hade gått och väntat på den 25 som en tok, men sen så kom aldrig några pengar in på kontot och jag mailade min chef....det var ju en rolig överraskning..inte.
Om prick en vecka så åker jag hem igen. Men Julien kommer till mig i jul så vi behöver inte vänta så länge denna gång, då får vi hitta på massor av roligt!





Kommentarer
Postat av: paula

Vilka mysiga bilder

2011-10-26 @ 23:22:43
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Anni

fin blogg!!

2011-10-30 @ 22:26:07
URL: http://anniz.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0