Reklamen på bloggen

Jag har min reklam på bloggen av ett syfte, jag vill sprida det som jag tycker om själv, personligen, jag lägger inte upp annonser i min meny som inte själv intresserar mig. Bloggen har väldigt blandade kategorier, jag bloggar om teknikprylar, inredning,design,vardag och resor ganska ofta, utan att man kanske märker det eller tänker på det när ni läser inläggen. Hela bloggen speglar mina intressen hela tiden, inte så konstigt va? Man skriver ju om det som man själv tycker om! Det blir ju så hela tiden.
De i min meny, är sidor som jag själv handlar från eller är inne på ofta, jag älskar att bara bläddra runt i sidor med heminredning, tex fina soffor, jag blir inspirerad och får tips om hur min egen lägenhet kommer att se ut i framtiden Blir alltid glad när jag hittar något kul som skulle passa in! Istället för att jämt skriva inlägg om bra sidor så finns dessa länkar i min meny hela tiden, självklart räknas det även som "reklam", men jag tycker det är rolig reklam, för på ett sätt så gillar jag ju sakerna

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-05-04 @ 20:16:06
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: p i n k n a t i o n . s e

Kan du inte tipsa lite om vilka reklamsidor du använder ? :} Hur skattar du? Vilka sidor gillar du bäst?

2012-05-29 @ 14:52:57
URL: http://pinknation.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0