Titta vad jag hittade idag! Galet

Detta söta set fyndade jag idag på backluckeloppisen som var här i min stad. Det var massor av folk. Vi som sålde stod med våra bilar upp på trottoarerna och sålde saker. Mamma och jag stod i flera timmar ute och sålde massor! Sånt som bara har legat intryckt i garderoben. Vi fick ihop ganska mycket pengar vilket var roligt 
Jag gick ett varv och tittade på andras saker, och då fick jag syn på detta som låg i en ask, helt nya. Fick ge 40kr, hur galet är inte det?! Överlycklig. Precis min stil. Längtar tills jag får börja använda alla mina saker.

Mitt bruna skrivbord är inte så fint just nu, det ska bli vitmålat denna vecka! 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Men åh vilka fina :)

2012-04-28 @ 21:43:09
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Fatima

Åh vad kul med fynd :)

Och superfina var de Kramis

2012-04-29 @ 12:26:25
URL: http://www.fatimaforsberg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0