Jul jul, strålande jul

Hej skruttisar! Haha.
Det nalkas jul...låter lite sådär gammaldags men mysigt tycker jag...
 
Hoppas era dagar inte är för stressiga. Jag känner faktist inte någon stress, allt ska bli roligt! Har två julklappar kvar som jag ska köpa i dagarna, sedan är klappköpet klart, skönt! Har inte varit allt förkrävande denna jul Det är kul att köpa saker till andra som de blir glada över. Gillar att ge bort paket!
 
Igår klädde vi vår julgran, dagen innan det var vi på julgransjakt. Mysigt att det också är klart, lite tidigare än vanligt, men det känns ändå bra, som om julen blir lite längre då, ingen jul utan gran! Jag tog en mobilbild på den när allt var klart, lite taskig kvalitet men är trött på min andra kamera. Hoppas de snart uppfinner super bra megapixlar på alla mobilkameror! Så slipper man dra runt på 100st olika.
 
Nu får det börja snöa igen så är allting komplett! Julien kommer till mig på söndag, längtar.
 
 
Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Ja det var verkligen jätte skönt att slippa gå och vänta på ett samtal, utan istället få veta direkt att man fått jobbet =)

2012-12-18 @ 14:02:01
URL: http://silverninas.se
Postat av: Fatima

Vilken superfin gran !!
Riktigt julig :)
Ha en fin torsdag Kram till dig

2012-12-20 @ 07:41:30
URL: http://fatimaforsberg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0