Bloggdesign

Idag är det lördag. Känns inte som helg haha. Måste 'jobba' och göra fler designer, känns som om man är en maskin ibland, men det är ju pengar! Så man får tänka, och det är ju också JÄTTE ROLIGT! Älskar verkligen alla designjobb. Kreativiten får sprudla!

Idag så tog jag hand om min egen design litegrann. Jag fixade min meny så den är lite 'städad' och inte så rörig. Tog bort lite saker från den osv. Vill att allt ska vara så lättnavigerat och synligt som möjligt. Lättast för er då, så missar ju inte ni något La även in lite lila och en ny header! Wiho. Jag vet inte vad ni tycker om mina designinlägg som jag ofta skriver haha.

Glöm inte att kika in på min designportfolio, tror jag måste göra en knapp för den i min meny så att den kommer ut lite mer...så man ser vad jag sysslar med om dagarna. Bloggen handlar ju mest om mitt designande, och min vardag såklart. Sånt som jag tycker är kul att skriva om! Det är ganska mycket och blandat.
Det är inte så länge sen jag 'städade' upp min Bloggdesign kategori, den blev fin och mer strukturerad, tex min Portfolio och hela Beställningssidan.


Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0