Dags att blogga igen

Jag har inte gjort många inlägg den sista tiden. Bloggen har hamnat lite på sidan, jobbet och annat har kommit före. Jag har hunnit jobba som en galning, umgåtts med min familj, fick ett överrasknings födelsedagsparty av mina vänner, fyllt 23, varit hos Julien en underbar vecka och han kommer till mig om två veckor! 

Mycket händer ändå i livet. Som jag alltid skriver efter ett uppehåll så ska jag försöka komma igång igen, men det är svårt. Jag känner ändå att det är dags nu, vill ju ha kvar bloggen, vill inte sluta blogga! Vilket det nästan ha verkat som.
Idag kommer det att komma upp några inlägg. Ändå ser jag att statistiken har siffror, tack för att ni ändå kikar in lite då och då! Jag besöker era bloggar också även fast jag inte alltid lämnar en kommentar.
 
Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0