I helgen!

Jag har varit ledig hela helgen och det har faktist varit riktigt skönt. Har inte varit något ledig på ca. 2 veckor. Det blev en shoppingdag i Linköping igår och idag röjde jag lite här hemma med mammsen, vi rensade ur våran stora garderob, man samlar på sig så mycket bråte, vi fick slänga 3 stora svarta säckar! Galet, nu kommer man iallafall in i garderoben igen...the walk in closet is back haha

Jag har inte suttit så mycket framför datorn, bara korta stunder och nu ikväll snodde jag ihop en ny design en snabbis. Har en designbeställning kvar som jag måste göra, men har känt mig så stressad så vill inte påbörja något när jag vet att resultatet inte blir bra då, vill vara noga när det är åt andra

Imorgon jobbar jag igen, det blir inte mycket bloggande när jag jobbar, eftersom jag liksom sitter framför en dator i ca. 7 timmar och tar telefonsamtal, det händer inte så jätte mycket Visst, man pratar med många olika människor och svarar på många mail, så det är ju varierande! Hinner tyvärr inte blogga på jobbet, rasterna är lite korta...gillar inte att sitta och blogga när alla går förbi haha

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0