Inne på dm. Smink och skönhet!



Hej kära läsare!
Det finns så sjukt mycket fina saker att köpa i Tyskland, skulle kunna handla för flera tusen kronor om jag hade, speciellt inne på dm! Ni måste gå in i en dm affär om ni åker till Tyskland, de har så många olika skönhetsmärken, väldigt BILLIGT! Larvigt billiga priser, t ex jätte fina ögonskuggor för 20kr, är inte det galet? Jätte bra puder för 30kr, har mina favoritprodukter sen jag varit där tidigare. Här kommer ett collage med massor av härliga och billiga saker. LOVE!
Några av märkena som jag alltid köper är Essence och Manhattan. Bilderna i collaget är från Alverde, naturkosmetik..massor av härliga saker.
Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0