Nu är den nya designen på plats

Då var nästan denna dag slut också, känns som det iallafall. Nu när det blir så mörkt ute. Det har varit minusgrader också, har inte varit utanför dörren. Mest städat och pysslat med den nya designen. En lugn söndag. Det var väldigt länge sen jag var ledig tre dagar i rad, superskönt!
 
Har pysslat med mitt rum i några dagar också, det enda som fattas är en matta! Hittade en fin på Ellos.se idag men sen idag när jag skulle gå in och kolla på den igen så var den slut . Är fortfarande på jakt efter en...
Kommentarer
Postat av: Johan

Apropå designer, skulle du kunna göra en ny åt mig så småningom? :)

Det är skönt att bara ta det lugnt ibland också :)

Svar: Jag har faktist tid i veckan Johan :) Är ledig för en gångs skull. Du kan skicka en beskrivning på min mail: [email protected]äs gärna min beställningssida så är du lite uppdaterad. Länken: http://xoxonicole.com/category/bloggdesign-bestall-design.html
Nicole [ x o x o n i c o l e . c o m ]

2012-11-26 @ 14:11:40
URL: http://schumacher4ever.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0