Tut tut! Här kommer jag

Har börjat övningsköra ordentligt, och det är så roligt! Pluggar teorin på en hemsida. Har köpt som ett medlemsskap, man kan göra allt på den sida, jättebra övningar. Kör raka sträckor, provat backa osv. Sakta men säkert. Har redan valt ut en bil som jag skulle vilja köpa  Wiho!
 
När tog ni erat körkort?
 
Jag är just nu 23år..fyller 24 denna månad. Jag har inte känt att jag behövt ta körkort förrens nu. Jag kommer ändå att åka tåg till jobbet varje dag, mycket billigare Men bra att lägga sina pengar på något vettigt som man sen har hela livet!
Kommentarer
Postat av: Jennie Johansson

Att ta körkortet är kul, men samtidigt lite skrämmande! :)

Jag trodde aldrig att jag skulle våga köra ensam, men man vänjer sig ganska snabbt :) Tog faktiskt mitt för bara 2 månader sen, så ännu är det väldigt nytt, men det känns som att man haft det i evigheter! :P

Lycka till! Hoppas du klarar allt på första försöket! :D

2013-07-01 @ 20:37:08
URL: http://jenniemariajohansson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0