Ny layout....liten update :P

Äntligen en ny layout....gjorde den här på min syrras dator så det tog extra länge...är inte van med hennes saker Oo
Vet inte vad ni tycker om den? Jag har gått och kärat ner mig....så den är lite kärleksinspirerad :p haha... Den andra var mer..jag vet inte riktigt,...jag gillade den på sitt sätt men måste ju byta någon gång :)

Sitter och gör inget just nu. Har varit nere på stan idag med Sara och Michelle. Det var ju Broarnasdag idag, en massa stånd ute på gatorna och så...dom hade typ inget jag ville ha..men vi fikade lite, kollade i affärer. Jag köpte bara en rough av Estee Lauder på KICKS....det är jätte fint... :) Lite shimmer-aktigt.  Det var kul att för en gångs skull göra något. Känns som om man inte har gjort något vettigt nu sen skolan slutade. Lite segt..Har sökt jobb...hoppas jag får något :P

Nu ska jag bara slappa...kanske gå och tappa upp ett bad ^^

Ciaooo
Ha en nice kväll
Kommentarer
Postat av: christine

i like it :D

i like the gray colors - i changed mine to a more simple one with grays and blues too.

xoxo

2008-06-27 @ 23:48:28
URL: http://xoxochristine.blogspot.com
Postat av: Johan

Jaa, din layout är säkert snygg.. but I can't see it =P



Om du har lust så kan du ju kanske fixa en snygg layout till min blogg?

Själv skiter jag fullständigt i hur den ser ut eftersom att jag ändå inte ser den, men andra kanske tycker det blir snyggt =)



Ha det gött så hörs vi =)

2008-06-28 @ 14:40:31
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0