Söndag

S  I  S  T  A    D  A  G  E  N    S  O  M    1 8   Å  R  I  N  G . . . . . .
Men det blir ingen speciell dag..vet inte vad jag ska göra. Ska iaf dra till Ö&B sen med familjen...skit kul tsss :P orka vandra omkring där men vill inte bara sitta hemma...

Dom senaste dagarna har jag gjort om i mitt rum. Förut hade jag bara indiska färger men nu har jag beige, lite brunt..grått och vitt. Det är jätte fint :) Mycket mer lugnande färger än förut och jag trivs jätte bra. Jag kan ladda upp foton sen..men det blir inte nu för jag kan bara ladda in kort på min dator :( Det funkar inte på Michelles, jag vet inte varför. Så det får bli längre fram tyvärr..

Annars har jag inte gjort så mycket på dagarna...Har börjar springa och gå ute, men det har ju inte direkt varit något fint väder så det är lite tråkigt. Hoppas det där högtrycket kommer snart..innan jag blir galen haha. Då jävlar :P Vädret sa att det kanske kommer nästa vecka så man får hoppas ;) Lite sommar vill man ju iaf ha.

Imorgon på födelsedagen blir det kanske lite middag eller något, har inte riktigt bestämt än men måste göra det idag..Det blir kul :)

Nu ska jag klä på mig..sitter fortfaranef i pyjamas haha...Hörs.

pöss pöss
Kommentarer
Postat av: Johan

Yeah, Skänninge =P ÖB, då är du nära här =)



Grattiis i förskott! =)

2008-06-29 @ 13:46:52
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: sussan

GRATTIS på din 19-års dag nicole.tänk att lilla flickan blivit så stor.STOR kram till dig från suss,bert,linus o minnasofia.

2008-06-29 @ 21:05:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0