En till kort hälsning

Bloggen har hamnat på hal is Känns jätte trist. När jag har tid att blogga så vet jag inget speciellt att skriva, nästan som lite bloggtorka. Skulle behöva en liten minidator med internet hela tiden hihi. Har faktist tänkt på om jag skulle köpa en, mest för skolan.

Hmm...Ja, vad har hänt. Inget speciellt. Vill inte skriva om skolan hela tiden. Men den tar upp mycket av min tid just nu.

Funderar verkligen på att stänga ner designbeställningarna ett tag också, för jag hinner verkligen inte Tråkigt men sant. Satsar hellre på framtiden hehe.
Man kan klämma in en beställning nu och då Kanske blir lite mer auktioner också. Men såklart så kommer jag att göra färdigt designerna som ligger i designkön!
Kommentarer
Postat av: jouline

Å va rädd jag blev när jag läste detta, haha trodde inte jag skulle få en design nu men när jag läste klart så kändes det bra igen hi,hi :)



Förstår dig att skolan tar upp mycket tid, det gör min skola, har ju knappt någon fritid nu för tiden. Och det är så sant som du säger framtiden är viktigare :)



Ha en fin kväll kram!

2009-10-30 @ 17:40:14
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0