Mitt träningsschema för denna vecka

Jag tänkte börja att visa mitt träningsschema för varje vecka här på bloggen! För det kanske finns några som är intresserade. Blogg.se framsida handlar bara om träning idag, lite roligt faktist! Så då kom jag på idén till bloggen. Jag har även skapat en kategori som heter just Träning, så där kan ni läsa och kolla på bilder! Jag flyttade över lite gamla träningsinlägg till den kategorin.

Jag kommer att skapa lite fler inlägg om träning under dagen, om varför jag började träna, vad jag tränar och varför och lite om vad varje pass går ut på Det ska bli jätte kul! Hoppas ni också tycker det!

Kommentarer
Postat av: sannas rum

Wow vad duktig du är Nicole! Vart får du motivationen ifrån? (:

2012-01-17 @ 08:23:18
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Emelie

Jag tror inte mina kommentarer kommer fram? haha ;p



jag undrar bara om du har tid att sätta in en liten profilbild? jag säger som sist, betalar en slant om du vill! puuss

2012-01-17 @ 22:44:03
URL: http://fineprint.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0