Har provat på Groupon!

Jag har velat prova på Groupon länge. Det är en sajt som lägger in billiga erbjadanden varje dag. Halva priset eller mer på saker/resor osv som annars kostar det dubbla. En kul sida...man kan hitta mycket. Blev alldeles lyrisk när jag hittade dessa Elizabeth Arden läppcerat med färg. Det är helt underbara. Man fick två stycken, båda var samma färg, Blush 2. Jag älskar allt som är till läpparna.
Har alltid velat prova på något från Elizabeth Arden, det är ett lite dyrare märke, så jag har aldrig köpt något, men äntligen De heter Elizabeth Arden Eight hour cream. Rekommenderar!
Det är viktigt att ni läser hur lång frakttiden är, jag fick t ex vänta ca. 4 veckor innan jag fick mina, men det var värt väntan iallafall. Allt fungerade smidigt.


Kommentarer
Postat av: SHORTY

ohlala, hur ser de ut på läpparna?

Svar: Det blir inte alls sådär jätte rött, mer genomskinligt..men ändå bra med färg! Älskar! Och den luktar citrus.
xoxonicole.com

2012-06-19 @ 21:27:12
URL: http://shortys.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0