Det nya jobbet och tankar..

Så, en update kanske! Har ju knappt bloggat något sen jag kom hem från Julien för en vecka sedan, mycket har ju rullat på! Det känns overkligt att ha ett jobb att gå till nästan varje dag! Jag har ju ett jobb nu, galet, det är verkligen superkul och man har inte orkat göra något när man har kommit hem vid sex varje kväll. Det är en omställning, att få tid med alla andra saker man också vill göra, gymmet har det t ex inte funnits någon tid för, missat pass som man brukar gå på varje dag så det känns också jätte konstigt. Ska boka box idag om det finns någon plats kvar

Ja, utbildningsveckan har varit. Det har varit SÅ MYCKET information att plugga in och ta in, måste lära sig allting. Det är ju en kundtjänst jag sitter på för en myndighet i Sverige, så man kan inte sitta och säga fel saker i luren när någon ringer eller mailar. Våran grupp fick ta vårat första samtal i fredags, det gick ju sådär haha, man fick fråga om lite hjälp. Innan samtalen har vi fått svara på mailen så vi kommer in i det mer med alla frågor osv, igår jobbade jag själv med en annan ny kille och det rullade på riktigt bra, behövde bara fråga om hjälp några gånger, jobade från 7.30-13.00.

Men jag trivs på jobbet, alla människor i min grupp är jätte trevliga. Allt har fungerat bra. Man måste ha en positiv inställning, och jag är SÅ himla glad attjag har jobb! Ett som jag troligtvis kommer att ha länge nu, det känns väldigt skönt och mycket kommer att ändras. Jag kommer inom en snar framtid att ta det där körkortet som jag har gått och tänkt på så länge, det gäller inte bara att man kan "köpa" saker nu, men lite så är det ändå, pengar ger en slags frihet, man är inte så begränsad. Störst av allt är att jag kommer att kunna spara mycket pengar varje månad för min och Juliens framtid, kommer att lägga undan nästan allt! Känns skönt att man kommer att ha en stdig grund när man flyttar ut.

Just nu flyter allting på bra, och det hoppas jag att det kommer att göra ett tag framöver Ska försöka blogga mer nu när utbildningen är över, man har varit så fokuserad på den. Har inte hunnit svara på kommentarer eller något sånt.

Kanske berättar mer specifikt om jobbet längre fram! Man lär sig hela tiden nya saker.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Ja det finns massor med bra andra alternativ så jag har hittat och ätit mycket gott ;)



Åh, vad härligt att du trivs och att det går bra! Det är du värd, tillslut vänder det :) Funderar du fortfarande på att flytta ner till din pojkvän i framtiden? :) Ni ser er framtid i Tyskland och inte här liksom? :) Har aldrig varit i Tyskland men det ser fint ut på de bilder som du lagt upp, kul att bo i ett annat land också :)

2012-03-18 @ 13:49:14
Postat av: Emelie

Oj, namnet försvann men kommentaren ovan är från mig ;)

2012-03-18 @ 13:49:51
URL: http://fineprint.blogg.se/
Postat av: Bina

Hej!



Det var så lite så =) o tack själv.

Hur gammal e din vovve ?

2012-03-18 @ 15:56:11
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: Malin Westman

Sv; jo det är riktigt fint ^^ I love it...Vet dock inte om det innehåller mica eller inte...men det kan man ju ta reda på genom ett mail till dom ^^

2012-03-18 @ 18:08:49
URL: http://malinwestman.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag kikade runt i din portfolio lite och jag såg en superfin design, jag kan tyvärr inte betala en design så jag undrar om jag kan få den!

Det är inga personliga bilder i den! :D

Tackam för svar <3

2012-03-18 @ 18:31:58
URL: http://faza.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0