Flytten

Påsken gick så himla fort. Det kändes faktiskt också påskigt i år. Annars tycker jag att det inte är något speciellt med påsken, det var annat när man var liten och målade ägg haha.
 
Kanske var det för att Julien var här och jag var även lite långledig. Nu har han åkt hem igen och det är jätte tråkigt. Vi pratade iallafall mer om framtiden igen. Vi kommer att få hans mammas lägenhet i början eftersom hon ska flytta ut till ett hus. Så kommer vi att bo i lägenheten några år tills vi har sparat mer pengar. Man måste väl ändå försöka tänka långsiktigt, lite i taget. Egentligen vill jag bo i en helt ny lägenhet med honom, inte i hans mammas "gamla" lägenhet, men det är inget som helst fel på den och den är ändå lyxig. Den får duga innan vi fixar något nytt.
Saker börjar kännas mer och mer verkliga men ibland blir man lite skraj, när man tänker att man faktist ska flytta och börja om med allting, men jag hoppas även det blir bra. Det blir ju så som man gör det. Jag vill tänka positivt och göra allt till det bästa. Visst kommer man att få kämpa som med allt annat.
 
Här är en gammal video som jag filmade hemma hos Julien. Det är rörigt just denna dagen, annars ser det fint ut, inget jag brydde mig om i just det ögonblicket
Kommentarer
Postat av: Matilda Eriksson

sv: Va har du inte?!?! Då tycker jag verkligen att du borde :)

2013-04-05 @ 23:24:16
URL: http://matildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: bella

tack så mycket! Fin och mysig blogg, gillar färgerna och detalgerna :)

2013-04-06 @ 09:02:31
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0