Ihhh! Går på moln

Jag är fortfrande så himla glad över bilen! Jag tittar på bilder av den hela tiden. Kan inte förstå att den är helt min! Att jag har köpt den och den är helt ny. Det känns verkligen overkligt! Min bil? What?! Haha. Idag pluggade jag på körkortet ca. 6 timmar! Jag hoppas verkligen jag klarar av det men det tror jag, tre månader kvar! Så att jag får köra hem min lilla pärla  Man ska kunna så sjukt många saker, galet.
 
Den är perfekt och jag är stolt över mig själv. Nu känns det som om nästa mål är en bra utbildning och egen lägenhet! Det kommer att funka det också. Man får ta små steg i taget. Känns samtidigt lustigt.
 
Har spenderat dagen med min syster. Skulle kolla på Snowboard bindningar idag, men vi hittade inget bra ställe så det får bli en annan dag. Vi ska nog åka till Sälen i vinter. Jag måste införskaffa mig en snowboard och all utrustning.
Annars har jag inte gjort så mycket. Pluggat, käkat mat och bara slappat. Har snart varit ledig mina 5 dagar, det har varit skönt.
 
Ha en skön kväll allihopa.
 
 
Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

haha mammas brödrost :P
det är inte det att den är gammal utan den är i plast! haha

2013-08-26 @ 20:36:54
URL: http://natalies.se/
Postat av: Anonym

Nice med egen bil och allt, vilken frihetskärnsla sen när du får ge dig ut helt själv på vägarna! :)

Alpin skidåkning är så grymt kul tycker jag, men för min del blir det skidor, inte bräda :)

Svar: Det känns fortfarande overkligt, jag är glad över bilen, blir min lilla pärla haha. Hoppas allt är bra, mailar någon dag.
/Nicole xoxonicole.com

2013-09-05 @ 01:11:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0