Min nya första bil!

Ihhhh, jag har köpt en alldeles egen bil! Visst är den fin?! Det är en Fiat 500C Lounge. Det är helt sjukt och det känns verkligen overkligt. Har planerat köpet i några månader men jag trodde inte att jag skulle köpa den så snabbt. Jag hämtar den i november, så några månader kvar än, passligt! Eftersom då hoppas jag att körkortet är färdigt.
Åkte ner och fixade pappren nära Göteborg i förrgår Förstod på en gång att det var denna jag ville ha när jag såg den, de hade så många olika klädslar, färger och varianter. Retro!
 
Vill köra den nuuu! Så himla fin inuti också. Fina färger..jag valde den som heter Beige cappuccino 
Har bara bilder från Instagram, från mobilen, men de duger så länge, hihi.
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0