Nu ska jag strax sova...skönt

Hej lilla blogg. Det är kväll och jag måste snart sova för att orka upp imorgon. Har inte velat skriva, för när jag väl ska sätta mig och skriva så kommer jag inte på ett skit, allt känns löjligt att skriva om, när saker inte är bra. Så känns det än. Som nu haha, ironiskt. Det har inte blivit bättre än, dessa tre dagar har varit väldigt jobbiga. Min hjärna och mitt hjärta bråkar fortfarande med varandra.
 
Denna vecka jobbar jag bara måndag och tisdag, sen är jag ledig till nästa måndag, så himla skönt, ska sova som en liten gris, idag sov jag till 10.30 och det var fan länge sen jag gjorde det sist. Skönt! Hoppas dessa två dagar går snabbt. Jobbet har ändå varit bra att ha nu, annars skulle man legat i ett litet hål i marken. Och tack tumblr 
 
Gjorde om designen idag iallafall, hade lite inspiration, gjorde om den typ tre gånger innan jag blev nöjd, men nu är det bra igen, det var för lite detaljer på den gamla, den var inte jag, den var för enkel och tråkig. Mer rosa 
 
"Sometimes you need to remind yourself that you were the one who carried you through the heartache. You are the one who sits with the cold body on the shower floor, and picks it up. You are the one who feeds it, who clothes it, who tucks it into bed, and you should be proud of that. Having the strength to take care of yourself when everyone around you is trying to bleed you dry, that is the strongest thing in the universe."
 
Jag tycker om den texten.
Kommentarer
Postat av: Steph

Älskar designen, så fin!

Och jag hoppas att du mår bättre snart <3

Svar: Tack snälla.. :)
/Nicole xoxonicole.com

2013-08-12 @ 15:46:29
URL: http://cidien.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0