Så funkar det.

Vem läser ens här undrar jag? Helt dött. Känns tråkigt.
Förut har jag varit en person som har trivts med att vara själv, inte förstått mig på människor som inte kan vara själv, att de jämt måste göra något. Känns nästan lite så nu, eller jag gillar inte att känna att det inte finns något att göra. Tankar och skit tar över, är trött på allt. Vill lyfta av huvudet av kroppen ett tag. Usch. Han har alltid funnits där, nu är allt skit. Orkar inget.
 
Det är väl så här det är. Man vänjer sig med tankarna och allt, men det försvinner aldrig. Man vänjer sig, det är knäppt, men vad annars skulle man göra?
 
Orkar inte vara orolig, ledsen, arg och panikladdad hela tiden. Om allt går vidare får jag väl också göra det.
Kommentarer
Postat av: .

Jag läser din blogg när jag kan. Jättetråkigt att du känner dig så ledsen just nu, men livet går vidare och du kommer att komma över det. Vem vet, ni kanske finner varandra igen? Är ni menade för varandra så kommer ni definitivt göra det!
Jag har varit med om samma sak men det blir bättre med tiden, det lovar jag. En fråga bara, hur gör du för att hålla dig ifrån att kontakta honom? Det är något som jag aldrig kommer kunna lära mig tror jag.....

Svar: Det undrar jag också, jag vet inte. Har kontaktat honom en gång.
/Nicole xoxonicole.com

2013-08-06 @ 18:38:24





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0