Kort dag på jobbet, wiho

Sitter på jobbet med halsduk. Håller kanske på att bli förkyld! Vill inte Orkar inte vara sjuk och borta från jobbet, jag hoppas det går över snabbt.
 
Jag är hemma vid tre idag. Som igår, skönt! Det blev massor av xbox spelande igår kväll. Spelar knappt längre, tiden går åt till annat. Jag köpte ett spel i mellandagarna, Risen 2, pirat inspirerat, men det är kul haha, springa omkring i jungeln. Jag gillar mest äventyrsspel och roleplay.
 
Börjar om 5 minter, så todeloo, hörs senare 
Kommentarer
Postat av: sannas rum

Åh stackare :/ Hoppas det blir bättre ! Har själv vart sjuk en längre tid nu, bläää . Inte ens frisk men ska på ett möte imorgon så får ta och pallra mig till jobbet :( Trots att jag helst hade velat och borde ligga i sängen i typ en vecka till !

2013-01-21 @ 00:49:51
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

usch för att bli sjuk, hoppas du klarar dig!'
kram

2013-01-21 @ 21:05:14
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Jouline

Åh hoppas du inte blir sjuk. Jag vakna för några dagar sedan med lite ont i halsen och tänkte neeej.. jag får inte bli sjuk nu när jag jobbar så mycket. Tryckte i mig allt vad som tänkas kunde innehålla vitaminer typ *skratt* och dagen efter så mådde jag kanon :) så peppa peppa att jag inte blir sjuk! Åh jag gillar också sådana där äventyrsspel, sedan är jag riktigt nerkörd i några barnsliga spel haha men det är riktigt kul :) har tyvärr inte hunnit spela nu då jag jobbat så mycket men jag hoppas på att ha någon spel kväll framöver med en vän som är lika spel tokig hon^^ Åh du.. gillade verkligen din design du lagt upp, älskar vingarna i headern :)

2013-01-22 @ 03:42:18
URL: http://stylebyjouline.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0