Mycket att stå i

Jag blev sjuk, var sjuk en vecka, knappt gjort något. Så började jag jobba i fredags igen. Min tyska kurs har börjat nu också, så nu är det fullt ös medvetslös
Hinner knappt med något. Bloggen är lidande, känns tråkigt att blogga, men jag vill inte blogga om allt för meningslös saker. Så ni vet så kommer det nog att vara såhär ett tag. Inläggen kommer inte så ofta längre.
 
Jag längtar till den 13 februari igen! Då åker jag ner till Julien, känns som om man bara går och väntar på att få träffa varandra veckorna och månaderna i mellan. Vad konstigt det ska bli sen när man bor tillsammans, då försvinner nog den där längtan, då kanske längtan blir till familjen i Sverige istället haha. 
Kommentarer
Postat av: Marie

När flyttar du?

Svar: Cirka 2 år skulle jag tro, eftersom jag vill studera en utbildning här som är på ett och ett halv år först.
Nicole [xoxonicole.com]

2013-01-29 @ 12:33:43
URL: http://detfladdrartill.blogg.se
Postat av: Annie

Jag har också vart sjuk en vecka, känns meningslöst. Jag åker också den 13e februari till min prins & jag går också bara och längtar haha :) SÅ vi sitter i samma båt helt enkelt! Men snart snart så... inte långt kvar!

2013-01-29 @ 17:43:17
URL: http://www.anniebelles.blogg.se
Postat av: Jouline♡

Du är väl för söt^^ fullt ös medvetslös hihi Antar att du är hos Julien nu när jag skriver detta till dig, hoppas ni har det jätte mysigt, men annat kan jag inte tänka mig. Du är stark som klarar av ett distans förhållande så. Min sambo är ju just nu i Thailand men han kommer hem om 10 dagar och jag längtar ihjäl mig efter honom^^ han har då varit borta i nästan 5 veckor från mig. Men det är bra och sakna varandra lite, det måste man få göra ibland :)

2013-02-19 @ 02:19:09
URL: http://stylebyjouline.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0