Ingen sol idag

Har försökt göra något idag men allt blir bara halvdant. Grävde ur garderoben och pysslade så det blev lite finare, men det är inte klart, allt ligger på golvet istället, sånt som ska slängas osv. Får se hur länge det kommer att ligga där. Alla mina nya saker är nerpackade i kartonger, är trött på alla kartonger, vill ha upp mina fina saker 
 
Ska lägga upp min förra datorskärm och chassi på Blocket.se idag för att försöka få det sålt. Köpte en ny skärm och dator för någon månad sedan. Ut med det svarta och in med vitt! Blev iaf fint.
 
Jag vet fortfarande inte hur jag känner med allt som pågår, om man ska gå vidare och glömma, men ändå så håller jag kvar allt för jag tror att det ska komma tillbaka. Vet inte hur man släpper taget om någon efter 5år. Han var min bästa vän också.. Det känns helt sjukt. Går varken i hjärta eller hjärna. Bråkar med mig själv varje dag. Allt känns så hopplöst. Vissa dagar har gått bättre än andra, men ibland sätter jag mig bara ner och gråter från ingenstans, kan börja gråta var som helst 
 
Jag kanske ska söka ett nytt jobb som jag funderar över, men jag vet inte om det är bra. Om det är som om jag springer ifrån allting, för det kanske inte blir bra på den nya platsen heller, bara för att jag tror det? För att man vill ha något nytt nu och fokusera sig på. Massor av tankar om allting.
 
Ville inte att det skulle bli ett tråkigt inlägg, men det bara kommer 
Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad har hänt mellan dig och J? Inte bra? :( Vad ledsen jag blir att höra det :( Hoppas du ändå mår bra under omständigheterna. Varför inte prova nytt jobb- det kan bli en nystart, ett nytt kapitel! Kan vara skönt med något nytt att bryta alla rutiner med så vardagen inte blir för tråkig..

Jodå, jag är stolt över mig själv! 10 mån i USA var det bästa jag gjort, kan knappt förstå att jag var där, saknar det! Jag bor i Sthlm hos min pojkvän och planerar att jobba, skall bara få ett jobb först ;)

2013-07-14 @ 22:25:50
URL: http://californialoving.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0