Like a skyscraper

Hej hopp i stugorna, min lilla dagbok.
Vart har jag tagit vägen? Jag lever, men lite halvt Lite besvärligt just nu med allting men kanske ska börja blogga igen? Kanske nu man behöver göra det igen för att få skriva av sig om dagarna, men det känns konstigt. Vissa saker vill man hålla för sig själv ändå. Har knappt några läsare längre, det kan jag ju inte klaga över när det inte finns några nya inlägg här inne! haha.
 
Jag är jätte nervös för morgondagen, då får jag veta om jag går vidare för intervju på min utbildning som jag sökt. Håller ni tummarna lite extra för mig? Så mycket står på spel. Behöver få börja med lite nya saker nu.
Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan! Jag saknar dina inlägg, speciellt dom med E-bay tips. Vad är det för utbildning du sökt?

Svar: Får väl hitta på något ebay tips snart igen... :) Det var Apotekstekniker.
/Nicole xoxonicole.com

2013-06-26 @ 10:15:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0