H&M har helgrabatt

In på H&M och shoppa Det är nog min favorit sida för shopping, inte bara på internet men även som riktig affär. Gillar deras utbud, inte allt för dyra priser heller, men ibland så kan deras kläder känns för "basic", men jag gillar dem ändå.
 
Jag behöver få min sommargarderob lite större, har nästan inte några färgglada färger. Det måste inskaffas. Så gillar jag att de ofta har rabattkoder.
Jag hittade en superbra sida häromdagen som kommer bra till hands, jag letar ofta rabattkoder innan jag ska handla, så hittade jag två stycken bra på denna sida som heter Rabattkalas.se. Här är koderna till H&M! De har koder till andra sidor också  Wiho!
 
Detta här nere skulle jag vilja ha. Jag gillar skorna väldigt mycket.
 
Annars idag så har jag varit ute och gått. Funderar på om jag har hälsensinflammation eller stressfraktur i mina ben. För det gör jävligt ont när man ska gå ut och gå, går kanske 10 minuter och sedan gör det jätte ont och man måste ta pauser hela tiden. Jag gick 3,7 km på 40minuter, om det inte skulle göra så ont så skulle jag ha gått på halva den tiden eller mindre 
 
Har städat massor hela dagen, storstädning av mitt rum. Nu är allt tipp topp igen! Skönt med ledig helg!
Kommentarer
Postat av: H A N N A ♡

Sv: Åh sån fin blogg du har. Älskar designen, header och allt! :D

Svar: Tack :)
Nicole {xoxonicole.com}

2013-05-11 @ 12:01:27
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0