Måndag kväll

Har skrivit "dagbok" på datorn för det känns inte som om jag kan skriva här. Min blogg, det känns som om jag inte kan skriva mina känslor här längre, det är konstigt, inte alla känslor. Eftersom alla har en inblick i dem, ibland behöver man kanske hålla lite för sig själv. Sorgligt. Kanske är jag starkare längre fram i tiden, och kan reflektera över saker, nu gör det bara ont. Jag saknar.

Så jag får väl börja skriva ytliga inlägg igen, vad för saker jag har gjort på dagarna osv. Jag jobbar ju, så så mycket hinner jag inte med, just nu har körkortet stört prioritet, vilket jag har skrivit tusen gånger förut. Ni förstår säkert.
Vårterminen 2013 anmälningar öppnade idag, jag ska väl söka några kurser och utbildningar, får se. Idag anmälde jag mig till Högskoleprovet. Jag har aldrig gjort det förut, så det är ju dags. Hoppas det går bra.

Sova snart...godnatt.
Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0