Besökare..

B  E  S  Ö  K  A  R  E. . . . .
Okay 8-12 besökare är inte så himla mycket per dag..om man ser på andra bloggar...men det är ju endå kul ;)

Av dom besökarna vet jag att Susanne..min kusses mamma brukar läsa bloggen, och min kusin Christine :P
Frågan är då...vem återstår? haha...skulle vara jätte kul om ni lämnade kommentarer i det här inlägget...som andra bloggar brukar göra...typ:
 


ålder..?
när hittade du min blogg?
har du någon egen blogg?
Varför är min så intressant? XD

Skriv vad du vill..


Inte för att jag tror att så många kommer att svara på det här,..men ändå..bara för kul :)
Kommentarer
Postat av: sara :)

jag tittar in här ibland ^_^



// sara v

2008-06-29 @ 12:40:05
Postat av: Mattias

ålder..? - 28 år...

när hittade du min blogg? - Början av 08 någon gång...

har du någon egen blogg? - Snart...

Varför är min så intressant? XD - Alla bloggar är intressanta på sitt sätt...

2008-06-29 @ 12:49:37
Postat av: Johan

Jag återstår haha =P



Ålder: vet du redan =P

Egen blogg: vet du också redan, annars står den här nedan ;P

När hittade jag din blogg: typ några veckor sen..

Varför är din blogg så intressant: Kul att läsa =) har ju ändå inget att göra ;P



Sådär, nu får du ta och läsa min blogg också =) haha, men det gör du nog redan lite då och då ;P

2008-06-29 @ 13:42:39
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Morbror Bror

Jag läser bloggen din varje gång jag öppnar datorn för nätet, för övrigt puss och kram på din bemärkelsedag. Bror

2008-06-30 @ 22:26:14
Postat av: Morbror Lasse

Ålder: för mycket:-)



Gratineringar på födelsedagen.



Velho (The Magician) från Velhola.com

2008-06-30 @ 23:04:40
URL: http://velhola.blogspot.com
Postat av: Christoffer

Ålder: Passlig!



Grattis på den stora dagen!

Det lönar sig att titta in på bloggen din, för då kan man få sig ett gott skratt eller se någon fin bild!

Ha det gött nu så hörs vi snart!

2008-06-30 @ 23:10:18
Postat av: Eva

GRATTIS på födelsedagen! (lite för sent) :o))

Hoppas din dag har varit härlig!

/Eva

2008-07-01 @ 02:05:57
URL: http://blixman.blogg.se/
Postat av: johanna

vilken fin blogg du har

2008-07-01 @ 13:36:40
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0