Kort helg, den försvann

Vad fort helgen har gått, känns lite konstigt. Det har inte blivit mycket bloggande heller. Inte så kul för er alla kanske, men ibland känner man bara inte för det.

Idag har dagen spenderats med att spela CivCity Rome, hehe ett nytt spel som jag fyndade på Rusta, där kan man hitta allt Jag gillar spel där man ska bygga upp städer och styra, det är det det handlar om Man bygger upp Rom med allt dess innehåll, man får även lite historia på köpet! Det gillas!
Billigare än The Sims 3 också...jag bjöd på 2 stycken på Tradera, när jag blev överbjuden på det ena, men jag blev överbjuden på det andra också...så då fick det bli det här spelet! Man är fast även med detta .

Jag ska nog sova snart . Jag har konst föreläsning på morgonen. Jag hoppas allt går smidigt, så inget strular. Juust nu håller vi på att läsa om Renässansen och snart Barocken, intressant.

Nu ikväll färgade jag Michelles hår..blev fint 

Aja, nu har jag inget vettigt att skriva. Natti natt på er.
Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tjejen som gör designen har problem med koderna sa hon sen har hon även problem privat så jag vet inte när den kommer men snart hoppas jag :/

2010-02-28 @ 23:35:52
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Joo fast jag får den ju gratis av henne :P Annars hade jag beställt från dig ;D

2010-03-01 @ 00:22:27
URL: http://dixiwonderland.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0