Birthday

Om en månad fyller jag år (30 juni) Önskar mig inte något speciellt. Vet inte riktigt. Har velat ha en viss kamera ett tag men det är något som jag kan spara till själv, mina tradera auktioner går riktigt bra hihi In och bjud med er. Jätte fina..
Julien blir min födelsedagspresent, för 2 dagar efter min födelsedag är jag hos Julien woho Han är allt jag vill ha.

Hmm, ville blogga lite, men då vet man aldrig vad man ska skriva. Dåligt med bilder på bloggen också. Tråk. Vill inte att mina läsare ska försvinna Men jag bloggar ju mest för min egen skull, ibörjan var det bara för min skull för då läste ingen min blogg haha, sen har folk lyckats hitta hit, vilket är roligt, och då vill man ju också underhålla läsarna..blivit dåligt med det på sista tiden.

Så är jag förkyld nu också, blää, skippade skolan idag, är alldeles febrig och varm, och trött. Så har inte orkat göra något dom här dagarna heller.




Nu har jag inte mer att babbla om, så puss puss på er
Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0