Dagen i korthet..lite flytt och bra köp

Jag har hjälpt min syster och hennes pöjk att flytta hela dagen, så har inte hunnit med mycket annat. Innan det så var jag på jobbet/praktiken till kl. 15.00. Det var min sista dag idag. Ficken fin liten julpresent som jag visade i inlägget under, blev jätte glad.

På tal om något annat. Jag var på en liten shoppingrunda igår och hittade världens finaste jacka till sänkt pris, blev så glad. Det var inne på lindex som jag hittade en fin kappa, hade kollat på den några gånger men inte köpt den...men så blev den på sale och då slog jag till! Hittade en bekväm sport BH också, får ta kort på dem imorgon om jag hinner! Det blir mer flytt då. Men jätte snygga och bekväma..båda två! Riktiga fynd.

Jag känner mig fortfarande "pigg" och klockan är mycket....inte bra



Förra året i nov-dec haha. Köpte den jackan på Carlings, också ett väldigt bra köp! Super varm och skön.
Kommentarer
Postat av: GOCHICK

HEJ HEJ!

Vi från Gochick undrar om du är intresserad av att fixa en bloggdesign åt oss? Som belöning döper vi en av våra smycken efter dig! Om det låter som en bra idée så skriv till oss i mail!

Vi detaljerar designen där.

KRAM MIMMI

2011-12-02 @ 23:33:47
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0