Facelift när jag kommer hem

Då menar jag självklart till bloggen Då brukar jag komma igång med bloggandet igen. Jag irriterar mig så väldigt på Juliens skärm för den har så annorlunda färger på min blogg! Färgerna syns knappt, jätte konstigt och det hjälper inte även fast jag provar att andra hans skärm inställningar.
Jag hade gjort en ny design till bloggen här i Tyskland om det inte just var såhär med färgerna, för då vet jag inte hur det ser ut på andras datorer, min bakgrund laddas inte heller fram Förstår inte varför.

Så när jag kommer hem så blir det en ny bloggdesign! Då brukar även blogglusten komma tillbaka. Nu har det varit allmänt segt. Jag läser andras bloggar varje dag men kan inte ta tag i min egen.
Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0