En ganska så lugn dag. Lite solning!

I helgen har jag varit ledig, imorgon blir det jobb igen men på tisdag är jag ledig igen! Skönt! Idag  ska jag ha lite "skönhetsbehandling" genom att vaxa (ajaj) och sola solarium med syster lite senare idag, ska även slinga hennes hår. 
Håller just nu på att ta kort på saker som blev över från backluckeloppisen igår. Jag är medlem i en grupp på Facebook där vi lägger upp saker att sälja, så kan andra i området köpa dessa om de är intresserade, en loppis på nätet helt enkelt, väldigt smidigt Har massor kvar från igår, det som inte säljs nu åker iväg till Hjärta till hjärta i veckan. Bra med välgörenhet! Man behöver itne slänga saker.
Ska även städa litegrann, men det gjorde jag igår också så det är inte så mycket. Bara lite dammsugning kvar. Hoppas ni får en härlig söndag nu också 
Kommentarer
Postat av: ShahRukh

:) yes the 1st May is again holiday.. more fun ...

2012-04-30 @ 07:30:13
Postat av: Bitte Kråkbo

Inne på min blogg kan du just nu vinna en Kenza 9 jacka

http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

2012-05-03 @ 20:41:06
URL: http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/
Postat av: Jouline♡

Ajaj för vaxning^^ Hoppas det inte gjorde allt för ont samt hoppas din systers hår blev bra :)



Ja men ibland så hinner man bara inte med att blogga. Man har ju även ett liv utanför bloggen som först och främst skall hinnas med + att man jobbar vilket också tar upp ganska mycket tid och när man kommer hem från jobbet så är man näst intill helt slut ibland^^ Iallafall jag haha. Annars mår jag bara bra, vad härligt att du trivs på jobbet och visst är det gott när pengarna rullar in :)



Ohh.. såg din sminkvideo förresten, jätte fint sminkat :)

Kram!

2012-05-05 @ 19:45:40
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0