What will come

Denna månad har bestått av mycket planering, budget, ork och lycka. Har hänt mycket kul! Jag tror ändå att jag väntar några dagar tills jag postar mer information. Trevlig överraskning! hihi.
 
Jobbet går bra, går på en utbildning denna vecka. Jag ska börja jobba med Birka Cruises. ROLIGT! På torsdag ska jag på kryssning med några andra arbetskamrater, just på Birka, så vi får lära oss båten från grunden också. Det bjuds på god mat och lyx. Det ska bli himla kul, längtar faktist lite 
 
Julien har varit här och har nu åkt hem igen. Tiden med honom går alltid så fort. Planerar att åka ner till honom i oktober. Vi kommer nog att ha vårt distansförhållande i två år till. Efter två år har han fast jobb. Medan dess så kan jag planera mer och kanske plugga. Tiden går ju ändå fort. Vi håller igång, starkare än förr Det känns väldigt tryggt.
 
Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0