Who's back

Min dos av Våra bästa år är slut. Får se vad som händer för spännande i veckan 
Sitter och segar och funderar på vad man ska göra idag. Har jobbat med Bling it ons sida, shoppen. Så allt ska se bra ut och lagt in lite nytt osv. Får se om det kommer några nya varor idag med posten! Väntar spänt.
 
Annars så vill jag nog gå en sväng på stan, kanske droppa in hos en frisör och klippa håret, har inte ritkgit bästämt mig ännu. Så vill jag färga håret också..ljusbrunt eller mörkbrunt? Beslutsångest som vanligt. Vet inte vad som blir bäst. Mitt hår är ganska ljust nu med några gamla slingor.
 
Så ska jag måla naglarna! Haha, hinner aldrig när jag jobbar och kommer hem sent, då gör man så mycket annat. Idag ska jag piffa upp dem lite, tog en före bild!
 
En liten bild på mitt skrivbord också, har köpt en söt liten blomma till skrivbordet.
Älskar att byta desktop bild, gillar att matcha med årstid eller fäger som jag gillar
 
 
Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan, var inte varit inne på din blogg på ett tag men nu blev så glatt överaskad över att du hade bytat design. den gamla var väldigt fin men denna var genuin:)

2012-09-28 @ 15:15:12
Postat av: Fatima

Sjukt snygg blogg design!!
Hoppas allt är bra kram

Svar: Tack snälla du! :D Det är superbra..äntligen tillbaka med bloggen :)
Nicole [ x o x o n i c o l e . c o m ]

2012-09-30 @ 20:07:26
URL: http://www.fatimaforsberg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0